00

Over bestellen:

Bestel- en leverings- voorwaarden Oudespulletjes.nl

Gegevens

Oudespulletjes.nl is een onderdeel van Hesta Trading V.O.F.

Postadres:
Oudespulletjes.nl
Eiermarkt 16a
6042 HV Roermond

Email: info@oudespulletjes.nl

KVK-nr: 65525264
BTW-nr: NL856147497B01

Hieronder treft u de voorwaarden voor de artikelen. De voorwaarden gelden voor alle webwinkelartikelen, tenzij apart vermeld.

Hoe werkt de webwinkel voor winkelartikelen?

In de webwinkel winkel je eigenlijk net als in een gewone winkel. Je kunt foto’s van de gewenste artikelen bekijken en het artikel van je keuze in het winkelwagentje plaatsen. Wanneer je alle gewenste artikelen hebt, kun je je naam en adresgegevens opgeven. Je rekent de gekozen artikelen af door te betalen via een bankoverboeking. Als je op ‘akkoord’ klikt is de bestelling afgerond en de koopovereenkomst gesloten en zal Oudespulletjes.nl je bestelling in behandeling nemen.

Heb je problemen met het (technisch) functioneren van Oudespulletjes.nl, of vragen over de artikelen in de webwinkel, dan kun je mailen naar info@oudespulletjes.nl

Prijzen

Al onze spullen zijn gebruikte producten, waarover al eens BTW is betaald. Hierdoor vallen al onze producten binnen de marge-regeling. Dit houdt in dat er geen BTW wordt geheven over de door ons verkochte producten. Voor verzendkosten zie het kopje 'Verzendkosten'.

Betalen

Je kunt in de webwinkel van Oudespulletjes.nl betalen doormiddel van bankoverboeking. Na ontvangst van je betaling zal Oudespulletjes.nl er voor zorgen dat je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden wordt. Tevens versturen wij een bevestiging per e-mail naar het opgegeven e-mailadres.

Verzendkosten

Wij doen ons uiterste best om de verzendkosten van onze spulletjes zo laag mogelijk te houden. Dit houdt in dat we bij elke gevulde winkelwagen de verzendkosten berekenen. Je vindt de verzendkosten dus niet bij elk artikel apart terug, maar alleen als je de inhoud van je winkelwagen bekijkt.

Onze naam zegt het al: Oude Spulletjes. Niet al onze aangeboden producten zijn geschikt om te versturen. Vandaar dat je bij sommige spulletjes de melding krijgt: ‘Dit artikel kan helaas niet online worden besteld.

Je kunt contact opnemen met ons om het product te kopen’. Deze producten zijn te breekbaar of te groot om via de gewone postservice te verzenden. Voor grote artikelen zoals meubels hebben wij contact met verschillende koeriersbedrijven alsook een eigen transportmogelijkheid. Breekbare spullen zullen alleen verzonden worden indien de klant daarom vraagt en ook het risico hiervoor neemt.

Bij de verzendkosten zitten de kosten voor het goed inpakken van het pakket inbegrepen. Je betaalt alleen het verzendtarief en geen extra administratie- of handelingskosten.

Afleveradres Postpakketten

Je aankopen vanuit Oudespulletjes.nl worden door PostNL of DPD aan huis bezorgd. Alleen bestellingen met een afleveradres in Nederland worden door het plaatsen van de bestelling automatisch in behandeling genomen.
Voor het afleveren van bestellingen in het buitenland gelden speciale voorwaarden. Neem hiervoor via email contact op (info@oudespulletjes.nl).

Levertijd

Oudespulletjes.nl streeft ernaar je bestelling binnen 3 werkdagen bij je af te leveren. In drukke periodes kan dit enkele dagen langer duren. Periodes rond Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, het hoogseizoen juni, juli, Kerst en Nieuwjaar zijn enkele voorbeelden.

Niet thuis bij bezorging

Als je niet thuis bent tijdens de eerste en tweede afleverpoging, dan laat de pakketchauffeur een kennisgeving achter in je brievenbus. Na twee mislukte aanbiedpogingen wordt het pakket naar een postkantoor of PostNL servicepunt in de buurt gebracht. Je hebt dan drie weken de tijd om het pakket op te halen. Vergeet in dat geval niet je kennisgeving mee te nemen.

Klachtenafhandeling

Wij streven naar een 100% tevredenheid van onze klanten. Mocht je desondanks toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. Klachten dienen per e-mail kenbaar gemaakt te worden.

De klachtenprocedure is als volgt:

  • Stuur een e-mail naar info@oudespulletjes.nl
  • Vermeld duidelijk je gegevens
  • Geef het onderwerp van de klacht aan
  • Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk je klacht
  • Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing je passend zou vinden

Klachten worden binnen 1 week (5 werkdagen) door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij je per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met je bespreken.

Privacy Policy

Oudespulletjes.nl respecteert je privacy en zorgt ervoor dat de persoonlijke informatie die je ons geeft vertrouwelijk wordt behandeld.

Waar worden je gegevens voor gebruikt?

Als je een bestelling plaatst hebben we je naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om de bestelling uit te voeren en je op de hoogte te houden van de status van je bestelling. Wij gebruiken deze gegevens ook -met mate- om je te informeren over speciale aanbiedingen en acties. Als je hier geen prijs op stelt, kun je ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar info@oudespulletjes.nl

Wij verkopen je gegevens niet

Wij zullen je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en ze alleen aan anderen ter beschikking stellen die nodig zijn voor het uitvoeren van je bestelling. Onze werknemers en partners zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van je gegevens te respecteren.

background